Etický kodex a reklamace

 

Etický kodex a reklamace.....

Etický kodex

Ve své provozovně udržuji pořádek a dodržuji komunální,pracovní a osobní hygienu ve vlastním zájmu podle platných hygienických předpisů.

Absolvovala jsem zákonem požadované vzdělání pro služby ,které nabízím.

Dbám na dodržování odpovídajících technologických postupů ke spokojenosti klientek.

Nabízím konzultaci o provedení služby předem,během provádění služby a také po provedení.

Své profesní zkušenosti stále rozvíjím na školeních.Sleduji rozvoj a vývoj oboru nehtové modeláže.

Před zaplacením za provedenou službu očekávám zhodnocení odvedené práce klientkou,abych mohla případné nedostatky odstranit nebo vysvětlit ihned a nedošlo později ke zbytečnému nedorozumění.

Své klientky prosím,aby:

-si nechali ode mě poradit ,která technologie je pro ně nejvhodnější

-dbali mých rad ,pokynů a upozornění při běžné práci

-nezvedali své mobilní telefony !! - vyndávat ruce z UV záření během polymerizace může mít za následek špatnou přilnavost nebo nedostatečné vytvrzení hmoty.

Milé klietky buďte prosím dochvilné.

Klidně mi telefonicky oznamte jakékoliv zdržení-budu vědět ,že jste na svůj termím nezapoměla.Opozdit se můžete maximálně o 15 minut,delší zdržení znamená ,že nemůžu odvést svou službu zodpovědně a kvalitně.prot vám nabídnu jiný termín.Po vás jde většinou jiná klientka a ten nemůže za vaši nedochvilnost ,pro něj platí: čas jsou peníze a já ji nemůžu kvůli vám zdržovat.

 

Když jste nemocné-buďte ohleduplné ke svému okolí ,přeobjednám vás.U modeláže nehtů by provedené doplnění nemuselo dobře přilnout a vy si budete myslet,že jsem svou práci neodvedla zodpovědně. Nehty v tomto případě stačí zkrátit pilníkem a přijít až budete fit.

Reklamace

- u modeláže nehtů pokud by došlo k odchlípnutí hmoty od přírodního nehtu je možná reklamace pouze do 24 hodin,pokud by nebyl materiál spolehlivě polymerizován, projeví se tato vada vlastně ihned.

-je nutné a taky běžné ,že mě klientka sama informuje o citlivosti své pokožky,kterou má již obvykle vypozorovanou.

-pokud klientka zamlčí důležité informace o svém zdravotním stavu před provedením služby, nemůže být brán zřetel na pozdější reklamaci.

Proč zde uvádím tyto informace?Protože se chci vyhnout nepříjemnostem,které by mohli mít vliv na vaši spokojenost s mými službami.

 

                                                                                                                                                            Děkuji za pochopení a těším se na vás

                                                                                                                                                                    Chovancová Alžběta

                                                                

TOPlist